Kurumsal Eğitimler

Müşteri_Memnuniyetinde_Hizmet_Odaklılık

Eğitimin Hedefi: Müşteriyle iletişim halinde olan ekiplere ve bu ekiplerin yöneticilerine özel olarak tasarlanmış olan bu programda, müşterilerin giderek artan beklentileri ele alınarak, memnuniyet yaratmanın koşulları gözden geçirilecek, müşterilere karşı tutumun bütünlük içinde olmasının önemi, bu bütünlükte her bir yöneticinin veya çalışanın ve her bir davranışın sorumluluğu üzerinde durulacaktır.

Eğitim Süresi : 2 gün (14 Saat)
Katılımcı Sayısı : 15

Bu eğitim içeriği kurumlardan gelen yönetici ve personel ekiplerine özel olarak, kapalı grup şeklinde gerçekleşir. Teklif veya bilgi almak için formu doldurun, sizi hemen arayalım!

Kendi rızamla paylaşmış olduğum gsm numarama ve e-posta adresime, Dialog Anlatım İletişim tarafından, eğitimlere dair gönderilecek olan sms ve e-postalara izin verdiğimi beyan ederim.